Rendeléssel, szállítással, és minden ami a MiniSütivel kapcsolatos információk, útmutatókat ide gyűjtöttük össze.
1. Hogyan adhatok le rendelést?
Rendelésed kényelmesen online adhatod le a nap 24 órájában a weboldalunkon keresztül. Telefonon nem tudunk rendelést felvenni, viszont minden segítséget megadunk, ha szükséges.
- Kosárba helyezés: válaszd ki a kívánt süteményeket, majd tedd azokat a virtuális kosárba.
- Alapadatok, szállítási információ: töltsd ki az alapadatokat, mint például a neved, szállítási, számlázási adatokat, (telefonszámot, ahol a futár elérhet szükség esetén), illetve az e-mail címedet, ahova küldhetjük a visszaigazolást. (A pontos e-mail cím nagyon fontos, mert így kommunikálunk veled, és ha rossz e-mail címet adsz meg, rendelésed nem teljesüléséhez vezethet.)
- Szállítás idejének megadása: a rendelés leadásnál a legutolsó oldalon találsz egy megjegyzés rovatot, oda kérnénk megadni a szállítás napját idejét egy órás intervallumban, és egyéb kéréseidet is ide írhatod.
- Visszaigazolás: miután elküldted rendelésed feldolgozzuk (általában 60-90 perc munkaidőben) és írásos visszaigazolást küldünk az általad megadott adatok alapján, az e-mail címedre.
- Számla kiállítása: A számlát szintén e-mailben juttatjuk el hozzád a szállítás napján.
- Minimum kiszállítási összeg szállítási díj nélkül nettó 30.000 Ft.
2. Mennyi idővel a rendezvényem előtt kell rendelnem?
Ajánlott minél előbb leadni a rendelést, különösen a nagyobb rendezvények esetén. Az utolsó határidő a rendezvény előtti nap 14 óra. Ha azonban az utolsó pillanatban szükséged van süteményeinkre, van lehetőség aznapi vagy másnapra történő rendelésre is. Ebben az esetben azonban szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy a rendelés késői leadása miatt nem tudjuk garantálni a megrendelés biztos teljesítését, telefonon ügyfél szolgáltunkkal kérjük egyeztetni előzetesen. Ilyen esetben sürgős rendelésnek számít, aminek kiegészítő díja 3.990 Ft. Ez az összeg a logisztika és a plusz munkaerő költsége. Köszönjük megértésed ebben a tekintetben. Minden esetben igyekszünk a legjobb szolgáltatást nyújtani, és a rendelési határidő betartásával segíthetünk abban, hogy rendezvényed kifogástalanul sikerüljön.
3.Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
Többféle fizetési módot biztosítunk:
- A legáltalánosabb fizetési mód: átvételkor a futárnál készpénzben.
- Banki átutalással díjbekérő alapján magánszemélyek és vállalatok részére.
- Utólagos banki átutalás csak vállalatok részére.
- Bankkártyás fizetés csak vállalatok részére: a visszaigazolással együtt az Otp Simple Pay fizetési linken keresztül van lehetőség kiegyenlíteni a számlát
4. Mi a különbség, ha magánszemélyként, vagy vállalatként rendelek, 0 % áfa, vagy 27%-os?
Amennyiben magánszemélyként adod le a rendelésed, a számla ami kiállításra kerül 0%-os áfát tartalmaz, így áfa mentesen vásárolhatsz. Ha vállalatként adod le a rendelésed, és céges számlát kérsz, akkor a kiírt árakhoz 27%-os áfa számolandó, amit cégként visszaigényelhetsz. Így jobban tudunk alkalmazkodni igényeidhez, és alacsonyan tudjuk tartani árainkat.
5. Minimális rendelési érték a kiszállításhoz?
A minimális rendelési érték a kiszállításhoz nettó 20.000 Ft (+szállítási díj). Ez alatti rendeléseket 5.000 Ft felárért van lehetőség kiszállítani egyedi elbírálás alapján Budapest területén.
6. Kereskedelmi kiszolgálásról érdeklődhetek?
Kereskedelmi partnerekkel szívesen működünk együtt, például éttermekkel, kávézókkal, élelmiszer üzletekkel, rendszeres szállítást kínálva.Viszonteladói partnereink számára különleges kínálattal és kedvezményekkel állunk rendelkezésére. Megértjük az üzleti igényeket és rugalmasan alkalmazkodunk azokhoz. Kérd egyedi árajánlatunkat, és szállítjuk a termékeket pontosan az általad meghatározott időpontban. Legyen szó nagy mennyiségről, vagy speciális igényekről, mi készen állunk a sikeres együttműködésre.
7. A süteményeket hogyan kell tárolni, és meddig tarthatóak el?
A süteményeinket frissességük megőrzése érdekében ajánlott azonnal fogyasztani. Bizonyos süteményeink, mint például az édes tea sütemények, hosszabb ideig is megőrizhetik minőségüket, ha hűvös helyen tárolják 1-2 hónap. A piskóta alapú süteményeinket 2-3 napig őrizheti meg hűtve, 0 és 8 Celsius fok közötti hőmérsékleten. A tárolási útmutatóinkat követve biztosítjuk süteményeink frissességét és ízének megőrzését.
8. Miben szállítjuk a süteményeket, pogácsákat, sós süteményeket?
A süteményeket tálalásra kész tálcás dobozban szállítjuk, amely kényelmes és esztétikus megoldást nyújt a rendezvény helyszínén való közvetlen tálaláshoz. Pogácsáinkat papírzacskóban szállítjuk. Egyéb sós süteményeinket is tálalásra kész állapotban, tálca dobozban biztosítjuk, egyszerűen csak helyezd őket az asztalra, és máris kezdődhet a vendéglátás.
9. Hova szállítunk pontosan?
Alapvetően a szállítási területek: Budapest, Pest vármegye. 100.000 Ft feletti rendeléseket a nagyobb vidéki városokba is kiszállítjuk, egyeztetés szükséges, és 2-3 napos előrendelés.
10. Allergén anyagok fontos információk.
Az allergén anyagok számokkal vannak feltüntetve a termékeknél. Fontos kiemelni, hogy a sütemények nem elkülönített üzemben készülnek, ezért keretszennyeződés lehetséges.
A NÉBIH állásfoglalása: Az átlagos és mindennapi vendéglátásban nem üzemelnek teljes allergén összetevő mentességet garantáló üzletek, nincsenek elkülönített allergén mentes ételeket készítő konyhák. Erről célszerű a vendégeket tájékoztatni. Példa erre: Ételeink az összetevőként jelzett allergének mellett nyomokban tartalmazhatnak további allergéneket.
Unsere Lebensmittel können Spuren von zusätzlichen Allergenen zusätzlich zu Allergenen als Zutaten markiert enthalten.
Our foods may contain traces of additional allergens in addition to allergens labeled as ingredients.
Szállítási területek: Budapest, Pest-megye, és a nagyobb vidéki városok.